
Los diputados del Partido Popular por Ourense en el Congreso, Celso Delgado, Ana Vázquez y Rosa Quintana, han presentado una nueva iniciativa parlamentaria reclamando a Renfe y al Gobierno la implantación de nuevos horarios del AVE en la estación Porta de Galicia de A Gudiña, efectivos a partir de septiembre. «Non poden permanecer impasibles e desentenderse desta cuestión logo do clamor cidadán do pasado día 2», subraya Celso Delgado.
Los populares preguntan al Ejecutivo si rectificará la «inxusta decisión» tomada el 9 de junio, cuando se eliminaron paradas del AVE en estaciones intermedias del corredor Galicia-Madrid, especialmente en A Gudiña. «Urxe que Renfe comece a traballar xa na planificación de novos horarios e poñer á venda os billetes das correspondentes frecuencias», insiste Delgado, reclamando «servizos racionais e útiles que aseguren o dereito á mobilidade, sen discriminacións cos usuarios das grandes cidades».
En su escrito, destacan el «clamor reivindicativo» de más de 6.000 personas que el 2 de julio participaron en una multitudinaria manifestación en A Gudiña, convocada por la plataforma Dereito ao Tren. Según Delgado, «a unidade política quedou acreditada dun modo patente» con la asistencia de representantes de todos los partidos, incluidos altos cargos de la Xunta, el Parlamento de Galicia y la Diputación de Ourense.
El diputado recuerda que el nuevo horario de Renfe eliminó hasta 16 trenes con parada en A Gudiña, «poñendo en grave risco a igualdade de oportunidades no rural». «Todos os que alí démonos cita… igualdade de condicións con outros territorios e estacións de orixe», concluyó.