
El Centro Cultural Marcos Valcárcel, espacio expositivo de la Diputación de Ourense, suma una nueva alternativa cultural con la exposición «Materia conductora», de la escultora, pintora y poeta Raquel Valcárcel. La muestra, que podrá visitarse hasta el próximo 13 de julio, está comisariada por Marta García y llena las instalaciones con un «mundo onírico e fantástico», según trasladan los organizadores.
La obra de Raquel Figueiras «é un convite silencioso, un fío que nos chama a cruzar o limiar do sabido, a deixar atrás a lóxica e a habitarmos ese territorio fráxil onde todo pulsa dun novo xeito. Tende un fío, un filamento sensible que conecta o que non ten nome. Ofrece apenas un espazo para o arrepío, para o asombro, para esa intuición primeira que nos vencella co máis fondo do ser. A súa obra anda na procura de plasmar iso que atravesa o corpo antes que o pensamento, un saber non sabido, un tremor que non atopa acubillo nas palabras. Porque hai territorios onde a linguaxe non chega, e aí comeza a arte», según Marta García.
Gran parte del trabajo de Raquel Figueiras está realizado en cerámica, aunque también destacan piezas en madera que, en esta ocasión, se acompañan de una serie de pinturas con tinta china sobre tela. Como novedad, la exposición incluye varias intervenciones directas de la artista sobre las paredes.