El alcalde de Ourense, Gonzalo Pérez Jácome, el presidente de la Confederación de empresarios de Hostelería, comercio y Turismo de Ourense, Ovidio Fernández y la Presidenta de la Federación de Comercio de Ourense, Beatriz Gómez, rubricaron esta mañana el convenio de colaboración que permitirá poner en marcha un programa de bonos de 100€ para dinamizar e incentivar el consumo en los comercios locales y establecimientos de hostelería de Ourense.
Se trata de una iniciativa que beneficiará a todos los vecinos y vecinas de Ourense y que se espera esté operativa en los primeros meses de 2023, concretamente entre el 1 de febrero al 31 de marzo: «Creemos que esta é a mellor época para desenvolver esta campaña, na costa despois do Nadal».
Jácome definió esta campaña como «a máis importante de España en canto a bonos de apoio ao comercio e a hotalaría local». El regidor quiso destacar la colaboración de las dos entidades locales en una iniciativa, con aportaciones «simbólicas» desde el punto de vista económico de 1.000€ «pero que son un apoio importante porque a campaña vai dirixida principalmente á hotalaría e ao comercio de Ourense e queríamos contar con estas dúas aosicacións»